Aziz Yıldırım, Fenerbahçe başkanlığına yeniden aday olup olmayacağına dair soruya cevap verdi. TV100'e yaptığı özel açıklamada sürecin netleşmesini bekleyeceğini belirtti ve kararını önümüzdeki günlerde açıklayacağını söyledi.
Yıldırım, konuşmasında "Her şey berraklaşsın. Kim aday kim değil, herkesi bir görelim. Her şey durulsun, açıklama yapacağım." ifadelerini kullandı. Bu sözlerle mevcut belirsizliklerin dağılmasını beklediğini vurguladı.
Eski başkan, Fenerbahçe'ye katkı sağlanması halinde görev üstlenebileceğini de belirtti: "Benim illa başkan olma derdim yok ama Fenerbahçe'ye katkı sağlayabilirsek ve hep beraber çocukların ağlamasını önleyebilecek bir oluşum yer alırsa o zaman bakarız." Bu ifadeyle önceliğinin kulubün yararı olduğunu aktardı.
Yıldırım ayrıca kamuoyunda yer alan bazı görüşme iddialarına netlik getirdi. "Hiç kimseyle görüşmedim, kamuoyunda bazı başkan adayı olacak isimlerle görüştüğüm söyleniyor, kimseyle görüşmedim." diyerek, adaylık süreciyle ilgili temas iddialarını yalanladı.
Fenerbahçe'nin seçim kararı aldığı ortamda eski başkanın açıklaması, kulüp içindeki adaylık tablosuna ilişkin merakı artırdı. Yıldırım'ın vurguladığı şartlar ve bekleyiş, ilerleyen günlerde yapılacak duyuruya işaret ediyor.
Yıldırım, kararını erteleme gerekçesini açıklık ve bütün adayların netleşmesi olarak özetledi; beklenen açıklama için zaman çizelgesini ise önümüzdeki günler olarak belirtti.

Yorumlar